vrijdag 12 juni 2009

Eindelijk tijd!

Zo, dat is wel erg lang geleden dat ik iets geplaatst heb. De afgelopen weken ook weinig tijd gehad om iets te maken en te publiceren. Maar nu heb ik er eindelijk tijd voor! Afegopen zaterdag was Maarten jarig. We hebben dit gezellig gevierd met vrienden en bekenden. Het weer was niet super, maar gelukkig bleef het droog. Met een vuurkorf en warme dekentjes die ik van tevoren had klaar gezet was het toch redelijk uit te houden buiten. Terwijl ik de boel aan het klaarzetten was heb ik even wat fotootjes gemaakt, ik werd er in ieder geval heel vrolijk van!

Morgen ga ik in Doorn een workshop volgen, ben erg benieuwd wat het gaat worden. Ik kom hier nog op terug!

Groetjes PIEN



1 opmerking:

paula zei

hallo Pien
Wat leuk dat je mijn blog volgt.Ik kom nu pas voor het eerst op jouw blog en ik zie dat je ook pas net bent begonnen .
We hebben volgens mij wel de zelfde smaak je scrapt ook zie ik .
Ik ook maar het schiet er erg mee in de laatste tijd .Moet nodig mijn kerst scrapboek afmaken .Misschien vandaag of morgen ;)
Nou ik ga je blog ook volgen
groetjes Paula