zaterdag 4 december 2010

Hollandse serie!

Zo, alweer veel te lang geleden dat ik iets geplaatst heb. Niet dat ik niks gemaakt heb hoor, maar het kwam er steeds niet van om het met jullie te delen. Nu eerst met een kop warme chocomel de boel eens regelen vanachter de laptop!

De Hollandse stofjes bevielen mij zo goed dat ik heb besloten om een hele serie ervan te gaan maken. Nog geen idee waar het ophoudt, maar dat merken we vanzelf. Allereerst zijn hier de portemonneetjes die ik in mijn vorige bericht had beloofd:



Helemaal leuk toch? Een pinpas past er precies in! Verder heb ik een poging gedaan mijn knutselkamer op te ruimen. Dat is gedeeltelijk gelukt (ik had te weinig zin om het uitgebreid aan te pakken, herkenbaar??), tijdens dat opruimen kwam ik een aantal canvassen tegen die ik omgetoverd heb tot memoborden:




En tot slot heb ik nog een paar toilettasjes gemaakt van de overgebleven stof:



Ik heb al wel weer ideeën voor nieuwe items, maar ben een beetje door mn stof heen (met deze printjes dan). Heb mezelf voorgenomen om eerst maar eens wat te verkopen en dan weer nieuwe stof aan te schaffen! Dus wie interesse heeft.... stuur gerust een mailtje :-)

Ik wens iedereen een heel fijn Sinterklaasweekend (ook al vier je het misschien niet)

Groetjes,


4 opmerkingen:

Margriet Tournier zei

Jeetje, wat een productie! Heel erg leuk allemaal.

Groetjes,
Margriet

Made by Anne zei

Leuk zeg!

Marjolein zei

Je bent weer lekker bezig geweest! Ziet er allemaal weer goed uit! Vind je memoborden ook erg leuk geworden... En de andere dingen natuurlijk ook!

JufKrul zei

Wauw, wat een leuke dingen allemaal! En die kleuren zijn ook erg mooi..