zaterdag 16 januari 2010

Tassen parade

Yes, eindelijk klaar en rust in mijn koppie (hihi, tot het volgende project zich weer aandient natuurlijk). vriendinnen vonden het model van de hollandse tas zo leuk dat ze er ook graag eentje wilden hebben. Voor de zwarte tassen hebben de bewuste meiden zelf een stof voor de binnenkant uitgezocht. De Hollandse-paarse tas is nog een verrassing, zij wilde graag verrast worden met paars. Ben heel benieuwd naar de reacties...



fijn weekend allemaal!
Pien.
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Marjolein zei

Wat ben je weer druk geweest... Erg leuk allemaal weer! Liefs

paula zei

het kan niet anders dat ze er erg blij mee zijn .Ze zijn erg mooi
fijn weekend verder groetjes Paula

Roos zei

Goh Pien wat heb je dat weer leuk gedaan, je vriendinnen boffen met jou dat je zulke mooie tassen voor hen maakt.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met onrust in der hoofd als je met iets bezig bent of iets wil gaan maken. Ik las het van jou en riep mijn man erbij. ik zei lees dit maar is dan zie je dat ik niet de enige ben hahaha.
Ray (mijn man) zegt n.l. steeds je hebt geen rust in je lijf door dat freubelen.
Maar het is juist prettige spanning !